۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

در روز ۲۶ مهر ماه؛

جشنواره بزرگ تربیت بدنی و ورزش در ورزشگاه شریعتی برگزار می‌شود

جشنواره بزرگ تربیت بدنی و ورزش در ورزشگاه شریعتی برگزار می‌شود

کرج- سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جشنواره بزرگ تربیت بدنی و ورزش، در روز ۲۶ مهر ماه در ورزشگاه شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان البرز صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان هیئت‌های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و برنامه‌های این هفته تبیین و بررسی شد.

داوود عزیزی، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این نشست با اشاره به اینکه مسئولیت مجالی است که خداوند برای خدمت به مردم به ما داده که باید قدردان آن باشیم، گفت: جشنواره بزرگ تربیت بدنی و ورزش، در روز ۲۶ مهر ماه در ورزشگاه شریعتی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی با حضور پرشور در این جشنواره، همدلی، وفاق و صلابت جامعه ورزش استان را به نمایش بگذارند، هدف اول ورزش را مباحث اخلاقی و فرهنگی دانست و بیان کرد: برنامه اصلی هیئت‌ها باید این باشد که افرادی موفق، موجه و سلامت را به جامعه تحویل دهند.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست با اشاره به اینکه ورزش پدیده‌ای مهم و اجتماعی است که جایگاه بالایی در ایجاد امید و شادابی و سلامت عموم مردم دارد، اظهار کرد: جشنواره بزرگداشت روز تربیت بدنی و ورزش، فرصتی برای یادآوری اهمیت این حوزه است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در روز تربیت بدنی و ورزش با هدف ایجاد نشاط در سطح جامعه و برای مردم برگزار می‌شود، مطرح کرد: مسئولیت و وظیفه اصلی همه ما خدمت به مردم است و این جشنواره نیز در راستای این رسالت، برگزار می‌شود. هیئت‌های ورزشی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این برنامه، تمام توان خود را بکار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی حاضر در این جشنواره، به معرفی و نمایش رشته خود می‌پردازند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با اهدای لوازم ورزشی همگانی (به قید قرعه) به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره، از حضور مردم قدردانی کنیم.

کد خبر 6251925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha